Pliki cookies Czym są pliki cookies?

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

eGazety.pl - prasa bez granic

Znajdź swój ulubiony tytuł wśród 480 eGazet

e-book

  • Strona główna
  • LUDZIE BIZNES PASJA. Portrety liderów polskiej teleinformatyki.

Tytuł: LUDZIE BIZNES PASJA. Portrety liderów polskiej teleinformatyki.


Autorzy: praca zbiorowa


Data wydania: 2011-08-23


Liczba stron: 214


Wydawca: International Data Group Poland S.A


ISBN: 978-83-932279-0-7


Cena: 49,90 PLN

 do koszyka


Wyjątkowa publikacja książkowa przygotowana przez redakcję Computerworlda z okazji 20-lecia tygodnika Computerworld.
Kilkadziesiąt portretów znanych postaci rynku teleinformatycznego składa się na niezwykle interesujący obraz dwóch pokoleń przedsiębiorców i menedżerów, którzy rozwijają branżę teleinformatyczną.
Obrazem i słowem opowiadamy o ludziach, ich drogach biznesowych i pasjach pozazawodowych. Album ilustrowany profesjonalną fotografią, jest zbiorem unikalnych wywiadów z prezesami firm teleinformatycznych, z grona największych spółek listy Computerworld TOP 200.
Do udziału zaprosiliśmy reprezentantów różnych specjalności teleinformatycznych, działających w różnych obszarach rynku i prowadzących biznes na różną skalę. Są wśród nich dyrektorzy globalnych koncernów, prezesi i założyciele polskich firm podbijających rynki międzynarodowe i działających lokalnie spółek. Przedstawiamy ich w oderwaniu od bieżących firmowych spraw, wyników finansowych, projektów i rywalizacji rynkowej.
Rozmawiamy z prezesami o tym, jak rozumieją rolę przywódcy, jak zarządzają dużymi zespołami, jak godzą pasje i zainteresowania z intensywną pracą. Nasze wywiady uzupełniają znakomite fotografie wykonane przez Andrzeja Georgiewa. 

Z rozmów przeprowadzonych z prezesami i założycielami firm teleinformatycznych bije mądrość, doświadczenie, dowcip i dystans do samych siebie. Najciekawsze jest to, co wszyscy bohaterowie tej książki mówią o swoich współpracownikach. To kolejny dowód na to, że chociaż nasza branża z nazwy jest "technologiczna", w rzeczywistości osiągnięcie sukcesu w niej zależy przede wszystkim od ludzi - ich wiedzy, kompetencji i umiejętności zarządzania zespołami.