Pliki cookies Czym są pliki cookies?

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

eGazety.pl - prasa bez granic

Znajdź swój ulubiony tytuł wśród 480 eGazet

Najczęściej Zadawane Pytania

  • Strona główna
  • Pytania i odpowiedzi, które pomogą Ci w korzystaniu z serwisu eGazety


1. Jak złożyć zamówienie?
  1. Znajdź interesujący Cię tytuł korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z menu po lewej stronie.
  2. Wybierz rodzaj prenumeraty: miesiąc, kwartał, rok lub jedno wydanie i kliknij „do koszyka”. Następnie kliknij „kontynuuj zakupy”, jeśli chcesz wybrać kolejny tytuł lub „zamów”, jeśli chcesz zakończyć zamówienie.
  3. Zaloguj się, a jeśli nie posiadasz jeszcze konta w eGazety.pl zarejestruj się.
  4. Następnie wybierz opcję płatności: przelew internetowy, tradycyjny lub karta płatnicza. Po wybraniu przycisku „płacę” zostaniesz przekierowany / a na stronę banku, gdzie należy dokonać płatności.
  5. Jeśli zamawiasz eGazety po raz pierwszy, do ich czytania konieczny jest bezpłatny program eGazety Reader, który należy pobrać i zainstalować na urządzeniu.
2. Jak złożyć zamówienie? Jestem klientem biznesowym.
  1. Znajdź interesujący Cię tytuł korzystając z wyszukiwarki u góry strony lub z menu po lewej stronie.
  2. Wybierz rodzaj prenumeraty: miesiąc, kwartał, rok lub jedno wydanie i kliknij „do koszyka”. Następnie kliknij „kontynuuj zakupy”, jeśli chcesz wybrać kolejny tytuł lub „zamów”, jeśli chcesz zakończyć zamówienie.
  3. Zaloguj się, a jeśli nie posiadasz jeszcze konta w eGazety.pl zarejestruj się.
  4. Następnie wybierz opcję płatności: przelew internetowy, tradycyjny lub karta płatnicza.
  5. Jeśli chcesz otrzymać fakturę zaznacz opcję „Jestem firma, chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnij dane w formularzu. Po wybraniu przycisku „płacę” zostaniesz przekierowany / a na stronę banku, gdzie należy dokonać płatności.
  6. Wybierz przycisk „płacę”. Następnie i opłać zamówienie.
  7. Jeśli zamawiasz eGazety po raz pierwszy, do ich czytania konieczny jest bezpłatny program eGazety Reader, który należy pobrać i zainstalować na urządzeniu.
3. Jak założyć konto w serwisie eGazety.pl?

W polu „Twój Niezbędnik” (obok pionowego menu) kliknij „Nowy użytkownik”, a następnie wypełnij formularz rejestracyjny. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin. Kliknij „Zarejestruj się”. Po wykonaniu tych czynności konto jest aktywne.
Uwaga: hasło do konta musi mieć od 6 do 32 znaków i zawierać przynajmniej jedną cyfrę.

4. Na jaki numer konta należy wpłacić należność za zamówione eGazety?

Pieniądze za zakupione produkty proszę wpłacić na konto:
55 1050 1025 1000 0090 3103 1421
e-Kiosk S.A.
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa

Dodatkowe informacje do przelewu:
Numer IBAN: PL 55 1050 1025 1000 0090 3103 1421
Adres banku: ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
Uwaga! Numer SWIFT (BIC), numer IBAN i adres banku stosowane są wyłącznie w obrocie transgranicznym.

5. Gdzie znajduje się numer konkretnego zamówienia?

Zaloguj się i kliknij w „Moje konto” (pod polem „Użytkownik” w Twoim Niezbędniku). Następnie przejdź do zakładki „Historia zamówień” w górnym menu podstrony.

6. Jak otrzymać fakturę proforma?

Podczas składania zamówienia wybierz opcję płatności „przelew standardowy” i prześlij na adres bok@e-kiosk.pl prośbę o wystawienie faktury proforma. Dokument zostanie odesłany e-mailem w formacie PDF. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia, którego ma dotyczyć faktura.

7. Jak odzyskać zapomniane hasło?

W sekcji Twój Niezbędnik kliknij w „Nie pamiętam hasła” (pod polem „Użytkownik”), a następnie podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji w serwisie eGazety.pl. Na podany adres zostanie wysłany e-mail z procedurą zmiany hasła.

8. Czy mogę korzystać z jednej prenumeraty na kilku urządzeniach?

Posiadając jeden login możesz korzystać z aplikacji eGazety Reader na dwóch urządzeniach. Próba pobrania e-prasy na trzecim urządzeniu uaktywni blokadę na pozostałych. W celu ponownego korzystania konieczne będzie pobranie klucza licencyjnego i ponowne pobranie wszystkich wydań.

9. Na jakich urządzeniach mogę czytać eGazety?

Obecna wersja programu współpracuje z systemem operacyjnym Windows. Trwają prace nad aplikacjami dla systemów Mac OS. Dostępna jest natomiast wersja czytnika eGazety Reader dla iPad, iPhon, iPod touch oraz dla urządzeń z systemem Android.

10. Jak pobrać pominięte wydania?

Otwórz aplikację eGazety Reader, kliknij: pobieranie -> start -> zarządzenie wydaniami, a następnie z wyświetlonej listy wybierz wydanie, które chcesz pobrać.

11. Jak przelogować się na inne konto w eGazety Reader?

Jeśli hasło do loginu jest zapamiętane w aplikacji eGazety Reader, w celu przelogowania się na inne konto należy wejść do zakładki: -> opcje programu -> logowanie, a następnie odznaczyć okienko Pamiętaj hasło. Zamknij program. Po ponownym uruchomieniu nastąpi prośba o podanie nowego loginu i hasła.

12. W jaki sposób mogę usunąć zgromadzone archiwum?

W celu usunięcia przeczytanych już wydań należy wejść w zakładkę: -> opcje programu -> automaty. Przy każdym ze zgromadzonych tytułów wpisz liczbę dni, po jakiej dane wydanie ma być skasowane, np. wpisując liczbę 6 przy Rzeczpospolitej, program będzie automatycznie usuwał wydania tej gazety starsze niż 6 dni.

13. Czy mogę wydrukować całą gazetę?

Aplikacja eGazety Reader nie ma opcji wydrukowania całości gazety. Wiąże się to z ograniczeniem nałożonym przez wydawców prasy. Program umożliwia drukowanie pojedynczych stron gazet.

14. Czy mogę przetestować działanie eGazet przed zakupem?

Tak, po pobraniu i zainstalowaniu programu eGazety Reader istnieje możliwość bezpłatnego pobrania dwóch wydań testowych. Pełna lista wydań testowych znajduje się w tym miejscu: http://www.egazety.pl/wydanie_testowe.html

15. Czy istnieje możliwość zmiany loginu?

Nie ma możliwości zmiany loginu na inny. Jeżeli posiadasz dwa loginy z aktywnymi prenumeratami, istnieje możliwość przypisania ich do jednego, wybranego przez Ciebie loginu. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (dostępne formy kontaktu znajdziesz na stronie www.eGazety.pl).

16. Jak sprawdzić termin zakończenia aktywnej prenumeraty?

Załoguj się, a następnie kliknij przycisk „Moje prenumeraty” (pod polem „Użytkownik” w Twoim Niezbędniku). Znajdziesz tam wszystkie informację na temat terminu zakończenia prenumeraty i liczby wydań pozostałych do pobrania. Przed końcem prenumeraty wyślemy do Ciebie również wiadomość e-mail z przypomnieniem.

17. O której godzinie udostępniane są dzienniki?

Większość dzienników dostępnych jest około godziny 5 rano w dniu ich wydania. Niektóre dzienniki, dostępne są jednak dużo wcześniej, np. Puls Biznesu tuż po północy, a Gazeta Giełdy Parkiet ok. 1 w nocy.

18. Jak szybko otrzymam dostęp do zamówionych eGazet?

- Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą kredytową, powinno zostać aktywowane w przeciągu kilku minut.
- Jeśli zamówienie zostało opłacone standardowym przelewem jego aktywacja nastąpi w dniu zaksięgowania należności na naszym koncie.

19. Czy muszę mieć połączenie internetowe, by czytać eGazety?

Dostęp do Internetu jest potrzebny jedynie do pobierania e-wydań. Wydanie, które zostało już pobrane może być czytane na komputerze bez dostępu do Internetu.

20. Jak zmienić język w programie eGazety Reader?

Kliknij w: widok -> opcje programu -> internacjonalizacja, a następnie wybierz pożądany język. W celu zapisania zmian konieczne jest zamknięcie i ponowne uruchomienie aplikacji